Gastenboek
Hier graag uw berichtje
| @@@@@@@@@@@ | 20-Feb-2012 15:54:19 | | Ik krijg uitslag van mensen die zagen over uitslagen |
| @@@@uitslag | 20-Feb-2012 15:46:59 | | De vorige reactie was een terechte reactie!-) |
| @@@uitslag | 20-Feb-2012 15:44:48 | | Deze reactie is waarschijnlijk volgens kenners ook overbodig... net zoals de vorige en de volgende. mensen die hun beklag doen over uitslagen,zouden hun leven wat meer zin en betekenis moeten geven. |
| @@uitslag | 19-Feb-2012 23:08:29 | | Belachelijke reactie. Iedereen heeft zijn medeleven betuigd en iedereen begrijpt de ernst van de zaak en iedereen zal de wedstrijd van het voorbije weekend met een heel vreemd gevoel hebben aangevat. Maar die reactie op het gastenboek over die uitslagen heeft daar dus NIETS mee te maken en uw uitleg is dus ook TOTAAL OVERBODIG. |
| @uitslag | 19-Feb-2012 21:32:59 | | Weet Ge wat da triestig is?
Gij!
Heel de liga nog in shock van wat er gebeurd is en gij moet gaan zagen over uitslagen in een vriendschappelijke competitie.triestig. |
| vraagje | 19-Feb-2012 21:04:26 | | Wat heeft Bivac gedaan tege hoekske? |
| uitslagen | 19-Feb-2012 13:59:39 | | Les Girondins-Mijlstraat 12-1, Evil Sstars-Youngstars 23(!)-0... Zo'n scores zijn triestig in een eerste reeks eigenlijk... |
| Driemtiem | 19-Feb-2012 13:45:32 | | Innige deelneming aan vrienden en familie van Ben vanwege alle spelers van Driemtiem. |
| Uitslag | 18-Feb-2012 18:04:49 | | Katelijne - Kolonisten: 7 - 5
Een zeer aangename partij met een zeer hoog tempo met kansen aan beide zijde. De score kon evengoed omgekeerd zijn. Heerlijke match ... |
| ZVK Katelijne | 17-Feb-2012 19:21:14 | | ZVK Katelijne sluit zich aan bij de andere ploegen en bieden de familie hun innige deelneming aan en wensen hun en de ploegmaats veel sterkte in deze moeilijke dagen. |
| Acc | 17-Feb-2012 18:48:09 | | Vanwege het voltallig team van Acc ( Ex-Katelijnseliga) Innige Deelneming aan de Familie en vrienden van Ben. Tevens ook sterkte aan FC Bonobo. |
| mechelboys | 17-Feb-2012 15:11:45 | | vanwege het voltallig team van mechelboys innige deelneming . |
| scheidsrechters | 16-Feb-2012 23:04:34 | | vanwege het voltallig sr team skw betuigen wij
ons medeleven aan de familie,ploegmaats en vrienden
van Ben en wensen hen veel sterkte in deze
moeilijke periode. |
| Salaam ladies | 16-Feb-2012 22:36:46 | | onze oprechte steunbetuiging aan de familie, vrienden en ploegmakkers van Ben |
| fc vedettjes | 16-Feb-2012 21:44:21 | | Veel sterkte aan familie, vrienden en ploegmakkers van Ben |
| X Zien A | 16-Feb-2012 19:55:29 | | Innige deelneming en veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en ploegmaats van de overleden speler. |
| Dames Ad Fundum | 16-Feb-2012 13:18:44 | | Veel sterkte aan familie, vrienden en ploegmaats van Ben. Onze innige deelneming. |
| Scheidsechter | 16-Feb-2012 12:33:48 | | Innige deelnemeing aan de familie, vrienden en ploeg van de helaas gestorven speler.
Sterkte.
Rik Krekels |
| Steve | 15-Feb-2012 22:32:34 | | Benjamin Borgions
Geboren te Mechelen op 16 december 1980 en plotseling overleden op 13 februari 2012.
De afscheidsviering zal plaatshebben in de parochiekerk van de H. Amandus te Malderen op
ZATERDAG 18 FEBRUARI 2012 OM 11U30. |
| Frederik namens FC Bonobo | 15-Feb-2012 21:56:25 | | Ik wil jullie allen bedanken namens Jan en Tom, de broers van Ben en tevens spelers van FC Bonobo, voor alle steunbetuigingen.
Ook wij, de spelers, zijn zeer aangeslagen en snappen nog steeds niet wat er gebeurd is. Ik zou dan ook vanuit onze ploeg iedereen willen bedanken voor de steun. Zeker en vast ook de mensen die maandag geholpen hebben.
Onze gedachten gaan uit naar Jan en Tom, de familie en vrienden van Ben.
Groeten,
Frederik voor FC Bonobo |
| Youngstars | 15-Feb-2012 20:15:35 | | Innige deelneming aan familie, teamgenoten en vrienden van Ben. |
| Innige deelneming | 15-Feb-2012 19:11:43 | | Mijn oprechte steunbetuiging aan de familie, vrienden en ploegmakkers van Ben. Dit bericht komt als een shock...
Is er iemand die de context kent, niet dat dit mijn zaken zijn, maar het plotse overlijden van een sporter boezemt me altijd angst in. Mijn excuses moest dit een misplaatste vraag zijn. |
| a | 15-Feb-2012 18:26:24 | | veel sterkte |
| Driemtiem | 15-Feb-2012 09:41:29 | | Veel sterkte voor de familie en vrienden van Ben.
|
| ZVK Donk | 15-Feb-2012 09:07:41 | | Ook vanwege Donk veel sterkte aan de spelers van Bonobo, familie en vrienden van Ben. |
| Racin Profi | 14-Feb-2012 22:56:55 | | Ook vanwege Racing Profi veel sterkte aan de ploegmaats, vrienden en familie van Ben. |
| Bivac United | 14-Feb-2012 22:43:43 | | ook wij betuigen ons medeleven met de familie, vrienden en medemaats van Ben |
| Club 95 | 14-Feb-2012 22:12:59 | |
Vanwege Club 95 wensen wij ploegmaten, vrienden, kennissen en familie van Ben veel sterkte toe in deze moeilijke periode!
|
| ZVC Klup | 14-Feb-2012 21:40:41 | | Ook onze ploeg wenst de familie en vrienden van Ben, evenals de spelers van Bonobo veel sterkte. |
| Les Girondins | 14-Feb-2012 21:29:02 | | Ook van onze ploeg veel sterkte gewenst aan de medespelers van Ben en aan zijn familie. Steve, een minuut stilte graag voor alle wedstrijden. |
| Enver | 14-Feb-2012 20:26:53 | | ook vanwege enver en pieter veel sterkte aan de spelers van Bonobo en familie van ben. Graag had ik via deze weg ook willen vragen om het komende weekend 1 min. stilte te vragen alvorens de wedstrijden te starten. |
| vat 64 | 14-Feb-2012 20:05:17 | | Ik was erbij toen de speler van bonobo stierf en ben er niet goed van. Ik wens heel veel sterkte vanwege vat 64 aan de hele ploeg en familie van Ben. |
| Mijlstraat | 14-Feb-2012 19:54:39 | | Ook vanwege Mijlstraat veel sterkte aan de spelers van Bonobo en de familie van Ben. |
| t'hoekske | 14-Feb-2012 18:42:53 | | Wij wensen ploegmaten, vrienden, kennissen en familie van Ben veel sterkte toe in deze moeilijke periode! |
| Expo'58 | 14-Feb-2012 18:38:38 | | Ook vanwege onze ploeg veel sterkte aan spelers van Bonobo en familie van Ben |
| Boca seniors | 14-Feb-2012 18:04:48 | | Ook vanwege Boca Seniors veel sterkte aan de Bonobo spelers en familie van Ben. |
| De kolonisten | 14-Feb-2012 17:48:46 | | Wensen spelers, vrienden en familie van bonobo veel sterkte !
|
| the mechelboys | 14-Feb-2012 17:35:58 | | vanwege alle spelers van onze ploeg willen we ons medeleven betuigen aan de familie, vrienden en medespelers van Ben.
|
| Dinges | 14-Feb-2012 17:31:56 | | Vanwege de hele ploeg Dinges veel sterkte en steun toegewenst aan de familie vrienden en ploegmaten van Ben. |
| @ bonobo | 14-Feb-2012 16:16:01 | | Veel sterkte toegewenst aan de spelers van FC bonobo en aan de familie van Ben. |
| @ Bonobo | 14-Feb-2012 15:27:29 | | Vanwege AS Galacticos wensen wij veel steun en sterkte toe aan familie, vrienden en ploegmaten van Ben? in deze moeilijke periode. Wij leven met jullie mee. |
| Steve | 14-Feb-2012 11:57:16 | | Ik moet dit bericht helaas bevestigen: gisteren is er tijdens de wedstrijd Vat 64 - FC Bonobo een speler van de bezoekers om het leven gekomen. In naam van het bestuur van de Katelijnse Liga wil ik alvast m'n medeleven betuigen aan familie en vrienden van Ben. |
| vat 64 - bonobo | 14-Feb-2012 08:08:54 | | wat is er gisteren gebeurd tijdens die match? iemand overleden ? :s |
| @commentaar | 14-Feb-2012 07:55:23 | | Blijkbaar iemand van t Hoekske die de nederlaag tegen Evil Superstars niet goed kan verwerken ... |
| @ket | 13-Feb-2012 20:43:02 | | Joeng, de katelijnse liga is van een veel hoger nivo! jenet! |
| * | 13-Feb-2012 20:33:37 | | Alles werd die avond afgelast basketbalmatche, zaalvoetbalmatche, politieke bijeenkomsten, concerten,...
Blijkbaar kregen de ploegen forfait als ze niet kwamen opdagen, zelfs nadat er een eventuele overeenkomst zou zijn tussen de clubs om de match te verzetten naar een andere dag zou er voor beide forfait worden gerekend. Er was inderdaad zelfs geen scheidsrechter die avond dus waar ben je dan mee bezig bond-zijnde??? precies de KBVB, stelletje amateurs |
| @?? | 13-Feb-2012 20:28:57 | | Bij ons zijn er zo al 4 op 9 spelers dus uw denkwijze klopt van geen kante... het wilt niet zegge dat het de katelijnse liga is dat iedereen in katelijne of een dorp verder woont e |
| ket | 13-Feb-2012 20:27:40 | | Als zelfs de wedstrijden in eerste klasse futsal kunnen afgelast worden.. |
| ?? | 13-Feb-2012 19:25:07 | | Je hebt gelijk... 95% van de spelers komen over de E19 naar des porthal !! |
| @?? | 13-Feb-2012 08:39:04 | | Ben er zeker van dat die winterbanden en tijdig vertrekken op je werk je heel hard helpen als je tegen 2per uur over de E19 mag kruipen. Wanneer alle records kwa fille sneuvelen en je aangeraden word om thuis te blijven, lijkt het mij verstandig dat de Liga die raad opvolgd. |
| @koning winter | 12-Feb-2012 09:59:23 | | Match aflassen maar dag later 2 uur bij - 15 op KV gaan supporteren kan wel... |
| ?? | 11-Feb-2012 18:07:43 | | Dient het leven te stoppen omdat er 2cm sneeuw gevallen is? Winterbanden en tijdig vertrekken is een zeer goed prevetief idee. |
| @koning winter | 11-Feb-2012 13:42:24 | | er is gespeeld geweest vorig week vrijdag.
er was gevraagd geweest om die match aftelassen en zeker dat het om 7 uur al was en er geen scheids was voorzien.
maar daar hadden ze geen oor naar dus moest deze gespeeld worden.
en ik denk idd niet dat de 2 ploegen voltalig waren.
het was zeer triest dat deze match moet gespeeld worden het was zeer gevaarlijk op de baan. |
| klassementen | 11-Feb-2012 00:43:57 | | mogen eens bijgewerkt worden.. |
| @hevige supporter | 09-Feb-2012 17:19:51 | | acne en rode hond |
| hevige supporter | 06-Feb-2012 16:39:45 | | Wat waren de uitslagen van vorig en dit weekend? |
| @@forfait | 04-Feb-2012 14:35:22 | | Je hebt gelijk het is aan de scheidsrechters om alle fouten da gemaakt worden te fluiten langs de 2 kanten :) en ja er zijn smerige ploegen maar je zult er toch mee moeten leren leven iedereen... laat dan gewoon zien da ge erboven staat ;) |
| @ forfait | 04-Feb-2012 11:18:11 | | Als ge forfait moet geven tegen elke ploeg die vuil speelt dan zouden hier wel wat meer forfaits gegeven worden.
Het is aan de leiding om vanaf het begin van de wedstrijd consequent op te treden en daar loopt het al eens mis ...
Nog een sportief verloop van het seizoen ... |
| @ forfait | 03-Feb-2012 20:56:34 | | maar ondertussen krijge ze wel 3 punten cadeau |
| @forfait | 03-Feb-2012 20:50:27 | | Ik vind dat de girondains groot gelijk hebben, alle ploegen moesten hun voorbeeld volgen, 't zou rap gedaan zijn met Club'95 ! |
| @koning winter | 03-Feb-2012 20:36:57 | | laat het uit he kwil sjotte |
| @@koning winter | 03-Feb-2012 20:36:26 | | Blijkbaar was enkel hoekske-evil superstars vandaag gepland om 7uur, zullen zien of die wedstrijd heeft plaatsgevonden al betwijfel ik het |
| @@koning winter | 03-Feb-2012 20:34:27 | | Voor de wedstrijden vandaag had ik toch een afgelasting op zijn plaats gevonden. Als je ziet dat vanavond meer dan 1250km file te noteren was kan ik me moeilijk inbeelden dat ploegen die om 7 of 8uur spelen voltallig konden zijn... |
| @Koning Winter | 03-Feb-2012 19:52:06 | | Gewoon wat vroeger vertrekken hè joh, er valt is wa sneeuw en België staat precies stil! |
| Koning Winter @ bestuur | 03-Feb-2012 19:25:28 | | Gaan de wedstrijden plaatsvinden dit weekend? Voor mensen die in Katelijne zelf wonen no problem, maar wat met mensen die van een stuk verder moeten komen? |
| Forfait | 03-Feb-2012 18:34:30 | | Das zwak hoor van Les Girondins pfff |
| Forfait | 03-Feb-2012 08:43:02 | | Les Girondins geeft naar goede gewoonte weer ff. tegen Club 95... Wat denken ze daarmee te bereiken? Beetje zwak als je het mij vraagt... |
| Onsia (kolonisten) | 31-Jan-2012 20:13:07 | | Wij hebben ondertussen al meerdere keren tegen club 95 gespeeld en nog nooit problemen gehad. Er zitten idd een paar gasten tussen die wat rapper hevig staan, maar hé, in welke ploeg ni?? Dit is mijn bescheiden ondervinding.
Welke ploeg ook kampioen speelt, top 3 is elkaar waard denk ik ...
Greetz Nick. |
| @jep | 31-Jan-2012 17:59:57 | | Vanaf nu spelen ze normaal (en dan nog ???), dat wilt wel iets zeggen, dat ze 10 jaar lang altijd NIET normaal gespeeld hebben, het is niet verwonderlijk dat sommige ploegen dus NIET meer willen spelen tegen hen ! |
| jep | 31-Jan-2012 12:47:14 | | idd, vanaf ze voor staan spele ze normaal. Maar blijft een vuile ploeg, scheenlappen zijn geen overbodige luxe.
|
| @re | 30-Jan-2012 20:34:29 | | Dat is omdat ze meestal makkelijk kunnen winnen, als het nipt is maakt het hen niet uit of ze al dan niet de bal raken |
| re | 30-Jan-2012 19:36:31 | | club is dit jaar echt wel geen vuile ploeg!!! |
| @roger | 30-Jan-2012 06:21:52 | | Verdiende wist voor club 95 na een sportieve wedstrijd |
| @roger | 29-Jan-2012 17:54:39 | | Laat dat 'mooie' er maar vanaf......en vervang dit door 'vuile'.... |
| roger | 29-Jan-2012 14:13:27 | | club 95 zou een mooie verdiende kampioen zijn dit jaar
|
| @@@fan | 29-Jan-2012 12:21:52 | | 6-3 voor Club95, we hebben ons kansen wel gehad, maar over heel de match gezien was Club95 beter en dus verdiend gewonnen. |
| @@@fan | 28-Jan-2012 14:46:08 | | Wat was de uitslag? |
| @@fan | 28-Jan-2012 12:25:39 | | Analyse: Als club deze avond wint zijn ze gewoonweg kampioen, ze moeten dan nog gewoon de voorlaatste speeldag tegen t'hoekske en ik zie ze echt geen punten laten liggen tegen de andere ploegen. De andere 3 ploegen die meedoen voor de titel moeten dan ook nog onderling tegen elkaar dus dat lijkt een onmogelijke opdracht...Als Bivac daarentegen moest winnen en ze winnen ook de match minder gespeeld komen ze op 1 punt van Club95 en t'hoekske kan dan 1e worden met als voorlaatste match een onderling duel, met mss dan toch nog een lachende derde in de vorm van Bivac of Katelijne.......SPANNEND... :))) |
| @@ t'hoekske | 27-Jan-2012 12:23:07 | | of 3de ;-)
|
| @t'hoekske | 26-Jan-2012 23:39:31 | | 2e |
| t'hoekske | 26-Jan-2012 18:06:14 | | We zijn maar een ploeg dat juist van 2e reeks komt. We zien wel waar we geraken.. |
| @Bivac | 25-Jan-2012 17:23:16 | | Dat hebben de andere ploegen ook die boven jullie staan dusja... dat is een excuus maar daarom niet essentieel ;-) |
| Bivac | 25-Jan-2012 14:48:47 | | Wij kunnen in de Katelijnse Liga helaas niet iedere keer met onze sterkste ploeg aantreden, dus de titel is normaal gezien niet haalbaar voor ons. |
| @fan | 25-Jan-2012 14:15:48 | | ik zie club gewoon kampioen worden en katelijne 2de op een kleine afstand. club speelt steeds net op (of over) het randje. katelijne is te laat aan zijn remonte begonnen en hoekske krijgt het met de week moeilijker precies |
| @fan | 25-Jan-2012 13:31:36 | | Ja, Katelijne heeft sterk gespeeld tegen die 2 ploegen en dit wknd moet Club95 tegen Bivac, als Bivac nog wil meedoen voor de titel moeten ze die match winnen of het is voor hen wss over en out. |
| @ detail | 24-Jan-2012 21:42:28 | | galacticos was gewoon beter met of zonder keeper case closed |
| detail | 24-Jan-2012 19:41:11 | | De doelman van Les Girondins was er blijkbaar niet bij, een heel groot verschil... |
| fan | 24-Jan-2012 16:14:28 | | Ligt alles terug open in reeks 1 nu blijkt dat club 95 en thoekske toch niet onschendbaar zijn???
Ik denk van wel! |
| @iedereen | 23-Jan-2012 19:28:38 | | Ik zat zelf in de tribune en heb de eerste helft gezien, ik geraakte daarbij aan de praat met iemand van Galacticos en blijkbaar zijn er wel 2 spelers de laatste matchen bijgekomen en niet toevallig wel de 2 beste vond ik, die ploeg is dus pas versterkt, Ik verschiet wel van de eindstand moet ik zeggen want ik ben met de rust vertrokken toen het 4-3 voor Gerondins stond, dus die zijn echt serieus door het ijs gezakt de tweede helft, de eerste liga van Katelijne is vanaf plaats 5 toch wel redelijk zwak, die eerste 4 ploegen walsen praktisch over de anderen heen en hebben buiten hier en daar een uitzonderingske verre voorsprong op de rest, als Galacticos daartegen uitkomt verliezen ze minstens met 5 goals verschil. Toch proficiat Galacticos, jullie zijn een jonge ploeg en als jullie samen blijven spelen jullie vast binnen 2 jaar in reeks 1. |
| rupel boom | 23-Jan-2012 18:26:09 | | in beker kan alles |
| Donk | 23-Jan-2012 18:20:16 | | Ik ben er in ieder geval van verschoten ;) Donk |
| @ wasmeda | 23-Jan-2012 18:09:47 | | vergeet ni da galacticos tegen klup 7-7 heeft gespeeld da was toen hun eerste punten verlies dus zo verassend vind ik dit niet |
| @ wasmeda | 23-Jan-2012 17:55:18 | | Waarom zouden wij moeten sjoemelen? Sorry ze, maar zo'n insinuaties vinnek erover! Het volk dat er was is er dit seizoen al elke week geweest! Ga de wedstrijdbladen opvragen van dit jaar en vorig jaar en trek alles na aub! We zijn al heel het seizoen niet slecht bezig, maar toch kwam het er maar niet uit. Krijgen telkens veel kansen maar we laten ze veel liggen, en gisteren hadden we gewoon het geluk aan onze kant dat de bal er in ging, en hebben we onze beste wedstrijd in 2 seizoenen gespeeld. Voor ons kwam het ook als een verrassing, maar daarom moet er niet gaan geïnsinueerd worden dat wij gesjoemeld zouden hebben. Ben fier op mijn team! AS Galacticos |
| @wasmeda | 23-Jan-2012 17:51:03 | | Als toeschouwer moet ik zeggen, dat ik het volk dat Galacticos mee had, al frequent allen in matchen heb gezien, dus gesjoemelt zal er zeker niet zijn, is trouwens snel te controleren. Ze waren simpelweg de betere ploeg. Respect mannen & doe zo voort! |
| wasmeda | 23-Jan-2012 17:30:02 | | dit lijkt mij ietsje te verdacht? Je gaat me toch niet zeggen dat de voorlaatste van REEKS B met amper 5 punter, ineens wint tegen de nummer 5 van REEKS A en dan nog met 7 goals verschil?? Dan stel ik mij vragen of er niet gesjoemelt is;) |
| e | 23-Jan-2012 17:24:15 | | amai leuke verassing! |
| @poi | 23-Jan-2012 14:18:23 | | toch niet, mooie overwinning van Galacticos |
| poi | 23-Jan-2012 11:21:58 | | is het niet 11-4 voor girondins?? |
| 1/4 finale beker | 23-Jan-2012 08:39:59 | | Top 4 uit reeks 1 tegen elkaar in de 1/4 finale van de beker:
Evil Superstars - Kolonisten
Katelijne - t Hoekske
Bivac United - Club 95
Galacticos - Donk
|
| uitslag | 23-Jan-2012 00:03:12 | | Les Girondins - AS Galacticos 4-11 |
| uitslage | 22-Jan-2012 23:02:47 | | beker? |
| ha | 21-Jan-2012 21:14:48 | | en dan bennek de evil superstars nog vergeten!
|
| ha | 21-Jan-2012 21:14:21 | | ik heb kritiek op boca seniors, youngstars, club95, kolonisten, racing profi, thoekske, mijlstraat, de kolonisten, les girondins en katelijne. Wat nu?
|
| forfaits | 21-Jan-2012 13:23:51 | | zullen niet weten hoeveel spelers ze mogen opstellen zekers ? |
| Steve | 21-Jan-2012 13:14:56 | | Beste sportvrienden, het gastenboek dient niet om ploegen/personen te bekritiseren. |
| forfaits | 20-Jan-2012 15:56:34 | | Wat is de reden vn die forfaits? |
| Beker | 20-Jan-2012 12:36:24 | | al 2 ff's zie ik :s. |
| @ pronostiek beker | 19-Jan-2012 21:49:20 | | FC Bonobo-Donk 1 Kolonisten-X zien A 1 Boca Seniors-Club 95 2 Evil Superstars-Klup 1 t Hoekske-Youngstars 1 PJB Waver-Bivac United 2 Racing Profi-Katelijne 2 Les Girondins-Galacticos 1 |
| pronostiek beker | 19-Jan-2012 21:46:23 | | FC Bonobo-Donk 2
Kolonisten-X zien A 1
Boca Seniors-Club 95 1
Evil Superstars-Klup 2
t Hoekske-Youngstars 1
PJB Waver-Bivac United 2
Racing Profi-Katelijne 2
Les Girondins-Galacticos 1
voor de niet gokkers 1 is de eerste 2 de 2de kopier gerust ben benieuwd naar andere hun mening |
| @beker | 19-Jan-2012 18:33:15 | | Alle toppers eruit wegens gebrek aan intresse... |
| beker | 19-Jan-2012 17:09:14 | | Wat zijn jullie pronostieken voor de bekerwedstrijden van komend weekend? |
| @supporter | 18-Jan-2012 13:54:50 | | Omdat de lucht blauw is en de zon geel |
| Supporter | 16-Jan-2012 22:37:33 | | is het nog iemand opgevallen dat youngstars al 4 matchen meer heeft afgewerkt dan enkele andere ploegen? hoe is da mogelijk eig? |
| Steve | 16-Jan-2012 13:06:18 | | Met "zvk Dinges" hebben we al een vervanger voor Waver. Ze spelen nu reeds ipv Waver op vriendschappelijke basis. (enkel in SKW) |
| @ steve | 16-Jan-2012 11:34:44 | | Is waver dan van plan om volgend jaar verder te doen in reeks 2? |
| Steve | 16-Jan-2012 08:51:09 | | idd, Waver en nog 1 ploeg ... :-) |
| anoniem7845 | 14-Jan-2012 18:58:29 | | normaal gezien zakt er maar 2 ploeg |
| @ steve | 14-Jan-2012 17:41:57 | | Is de 1 een typfout, of is ploegEN een typfout? :-)
|
| Steve | 14-Jan-2012 10:02:40 | | Waver en nog 1 ploegen zakken |
| @ bestuur | 14-Jan-2012 08:31:36 | | Wat is nu het systeem van degradatie uit reeks 1 nu dat waver algemeen forfait heeft aangetekend?
|
| @ @ @ Goede ziel | 13-Jan-2012 22:02:12 | | weer dat zelfde gezaag omdat ge, het enigste dat echt moet op zo'n avond, gewoon vriendschappelijk da matchke afwerken |
| @ @ Goede ziel | 12-Jan-2012 20:26:04 | | Weer da zelfde gezaag ...
Dat omdat ge, het enigste wat ge moet doen op een avond, een blad degelijk invullen, niet gedaan hebt ! pfff |
| @ Goede ziel | 11-Jan-2012 11:47:11 | | Lees: racing profi
|
| Goede ziel | 10-Jan-2012 17:55:19 | | Dit is een sportief van jullie er zouden meer ploegen in de reeks moeten zijn zoals jullie ;) |
| fc vedettjes | 10-Jan-2012 12:47:16 | | De wedstrijd tussen fc vedettjes en vat 64 in reeks 2 gaat nog gespeeld worden. Doordat er een fout zat in het algemene wedstrijdschema, waardoor de wedstrijd er niet opstond,was de tegenstander niet komen opdagen en kregen we een 5-0 forfait-score. Hier kon de tegenstander uitermate niets aan doen. Daarmee willen we ook dat de competitie op een faire manier wordt afgewerkt en hebben we met onze ploeg unaniem beslist om de wedstrijd op een andere datum te laten spelen. Het bestuur is hier reeds van op de hoogte gesteld. |
| Uitslag Reeks 1 | 08-Jan-2012 14:25:30 | | Les Girondins - Katelijne 3-3. Bewogen wedstrijd waarin beide doelmannen een cruciale rol speelden. |
| De kolonisten | 06-Jan-2012 12:33:12 | | wensen iedereen een goed vervolg van dit seizoen toe! |
| Galacticos | 05-Jan-2012 13:50:41 | | Merci, fijn om te horen. Zijn al blij dat we het de meeste van onze tegenstanders al wat lastiger kunnen maken dan vorig jaar, en dat we soms al eens kunnen winnen :) |
| galacticos | 03-Jan-2012 12:43:54 | | jullie zijn een pak beter geworden! enorme verandering tegenover vorig seizoen! Doe zo verder daar en jullie zullen zeker jullie punten nog halen! |
| Beste Wensen | 01-Jan-2012 19:35:22 | | AS Galacticos wenst alle spelers, arbiters, bestuursleden en supporters het beste toe voor 2012! |
| Leo III | 29-Dec-2011 11:03:14 | | Aan alle spelers, arbiters en supporters van goede wil : een schitterend en succesvol 2012 ! |
| @JS | 21-Dec-2011 13:40:25 | | Voor het gebruik weten welke ballen vaseline nodig hebben is een must |
| JS | 21-Dec-2011 12:22:37 | | Vazeline gebruik ik al voor mijn poep en ook daar blijft de balbehandeling slecht! Tips zijn altijd welkom!? |
| Afgev.sporthal iham | 21-Dec-2011 11:36:39 | | Kan de persoon die zondag om 20u15 een grondverzakking veroorzaakte in sporthal iham iets doen aan zijn balbehandeling aub! |
| @JS | 21-Dec-2011 08:33:41 | | Vazeline !! Wondermiddel voor alles !! |
| Pharmk447 | 21-Dec-2011 04:39:16 | | Very nice site! |
| Pharmd588 | 21-Dec-2011 04:37:02 | | Hello! fccddgb interesting fccddgb site! I'm really like it! Very, very fccddgb good! |
| Pharmd47 | 21-Dec-2011 04:34:57 | | Very nice site! |
| Pharmb737 | 21-Dec-2011 04:32:42 | | Hello! gbkeack interesting gbkeack site! I'm really like it! Very, very gbkeack good! |
| Opmerkelijk | 20-Dec-2011 17:36:03 | | Les Girondins heeft de beste verdediging van Reeks 1 op dit moment! |
| Tzal wel | 20-Dec-2011 14:27:37 | | Origineel.... de vloer de schuld geven
|
| JS | 20-Dec-2011 08:03:04 | | Is het mogelijk iets te doen aan de vloer in de iham? De bal blijft altijd plakken en ik heb moeite met mijn balbehandeling. |
| Vraagje aan het bestuur | 19-Dec-2011 11:22:55 | | Beste, Kunnen jullie voor reeks 1 eigenlijk niet beter de punten die men sowieso verdient tegen Waver door hun forfait er pas bijreken na het weekend dat men zogezegd tegen deze ploeg moest spelen? Zo blijft het aantal gespeelde wedstrijden ongeveer gelijk tussen de andere ploegen. Want nu moet je steeds virtueel gaan rekenen hoeveelste je in de rangschikking staat. Ik kijk reikhalzend uit naar jullie antwoord! |
| Boca seniors | 16-Dec-2011 15:50:27 | | =mvdw |
| Mvdw | 16-Dec-2011 15:48:24 | | Wij hebben al onze wedstrijden tegen legends en bivac In eerste verloren.maar tegen de resterende ploegen in eerste hebben wij al punten kunnen pakken.wees blij dat je tegen ons mag spelen nu we niet meer van de vlugste zijn,dat is beter voor je zelfvertrouwen! |
| @boca keeper | 16-Dec-2011 15:20:42 | | Ik was gisteren op de parking van de lyra!!-)
|
| @ topper | 15-Dec-2011 16:35:30 | | en de rest? |
| Topper | 15-Dec-2011 00:02:41 | | 3-3 |
| @ afgelopen weekend | 14-Dec-2011 17:25:39 | | uitslagen? |
| Mbark B. | 12-Dec-2011 21:27:31 | | Wat was nou de uitslag van de topper ? |
| pintje drinken | 10-Dec-2011 16:26:35 | | Katelijne - Mijlstraat 5-6
en om op ... terug te komen: wat een eikel zeg:-) weg met die pessimisten! @webmaster: kan niet ergens een functie invoegen dat al die berichten gewoon verdwijnen? wie heeft daar nu wat aan? |
| Boca keeper @... | 10-Dec-2011 13:20:06 | | Wij weten dat we versleten en op de terugweg zijn, maar waar wij vroeger overal gevoetbald hebben, mag jij nog niet op de parking komen. |
| @... | 10-Dec-2011 10:32:43 | | ga dan naar eerste nationale zaalvoetbal kijken he zeveraar, in de katelijnse liga speelt men in de eerste plaats voor het plezier van te kunnen zaalvoetballen en als er dan goei ploegen stoppen dan is dat spijtig.de ploegen die u noemt in de 1e reeks spelen daar trouwens ook al een tijdje, dus begrijp ik uw opmerking niet eens ... |
| @ ... | 09-Dec-2011 22:29:28 | | En we krijgen mensen zoals u die een gastenboek volspammen met zaken die niemand een reet kunnen schelen en die bewijzen dat u een persoon bent die zelfs te dom is om zijn eigen uitwerpselen uit te werpen... |
| ... | 09-Dec-2011 17:59:51 | | Club 95 speelt los kampioen,
en Klup mits het naar de 1ste reeks wilt overgaan spelen ze ook los kampioen.
De competitie is echt verzwakt.
Enkele jaren geleden was er nog :
Legends Mechelen
ACC
Het groot gemotiveerd Katelijne
Clandistino
En wat krijgen we ervoor terug in de 1ste reeks ?
Ploegen als Boca Senior, Racing Profi Mijlstraat , ....
|
| t'hoekske | 09-Dec-2011 16:53:44 | | wij zijn met de zelfde spelers van vorig jaar wij zijn niet versterkt |
| ,,, | 09-Dec-2011 09:43:44 | | ist hoekske de zelfde ploeg als vorig jaar of zijn ze versterkt |
| fré | 08-Dec-2011 20:59:48 | | het zal een open match worden |
| john | 07-Dec-2011 16:17:27 | | Club 95 vrees ik
|
| maajkel | 06-Dec-2011 12:51:42 | | ik den het hoekske heb ze dit jaar een paar keer zien voetballen en er zit wel wa in die ploeg in ze
|
| @supporter | 05-Dec-2011 19:41:18 | | Ik gok op Club 95; ze hebben meer ervaring. |
| supporter | 05-Dec-2011 19:08:57 | | wie wie wint den topper club 95-'t Hoekske? |
| het bestuur | 05-Dec-2011 11:18:21 | | De kans bestaat dat we dat nieuwe systeem,dat iedereen hetzelfde aantal matchen heeft gespeeld,in het seizoen 2015-2016 ook gaan toepassen. |
| Dm blndj | 04-Dec-2011 12:22:49 | | Er is zelf een ploeg bij die al 20 wedstrijden heeft gespeeld!?
|
| Vraagje aan het bestuur (Youngstar) | 04-Dec-2011 11:28:28 | | Belachelijk dat in reeks 1 iedereen een verschillend aantal gespeelde matchen heeft gespeeld. Dit haalt al de spanning uit de competitie aangezien het moeilijk is ploegen te vergelijken met acht respectievelijk 11 gespeelde wedstrijden. Kan hier niets aan veranderd worden, eventueel volgend seizoen? |
| wes | 30-Nov-2011 21:43:32 | | Welk formulier moet ik invullen??? |
| supp | 29-Nov-2011 12:53:46 | | Wat heeft katelijne tegen racing profi gedaan? |
| Kent er iemand | 28-Nov-2011 16:56:38 | | de uitslagen van vant weekend uit reeks 2? |
| Youngstar | 28-Nov-2011 10:06:20 | | Youngstars 5 - 5 Boca Seniors. |
| @goeieavond | 27-Nov-2011 15:34:13 | | aha, een geestesgenoot ! Dank u voor dit fatsoenlijk bericht |
| goeieavond | 26-Nov-2011 19:58:03 | | ik ben gisteren eens gaan kijken naar katelijne - racing profi het was 3-3 met de rust, eindcijfers zeggen niet alles. Is dit eens geen deftig bericht op deze gastenboek, met al die rommel
hier... |
| @brusselmans | 26-Nov-2011 13:25:45 | | Achterwaarts in de poes naaien! |
| aboujaja | 26-Nov-2011 10:09:40 | | goe bezig weeral :-) |
| @jaja | 25-Nov-2011 12:57:30 | | Amai seg een politiek grapke.... da was bena grappig! Good for you |
| jaja | 24-Nov-2011 16:46:21 | | De Croo jr zal die wel sponseren !! |
| Tzalwelzijndadde | 23-Nov-2011 23:05:50 | | Nen blauwe wafelenbak... das pas alternatief.
|
| Idd | 23-Nov-2011 16:17:00 | | Je vindt alles terug als je op google 'blue waffle' ingeeft, en dan op 'ik doe een gok' klikt! |
| H Brusselmans | 22-Nov-2011 19:46:48 | | Van die vorte Poolse hoeren met een naar rotte vis stinkende flamoes? |
| @ bbc | 22-Nov-2011 18:26:20 | | Poolse hoeren... tis dus voor een goed doel! |
| bbc de westhoek | 22-Nov-2011 16:09:29 | | Alternatieve sponsoring bestaat vooral uit het goedkoop uitbuiten van poolse hoeren |
| @bbc de westhoek | 21-Nov-2011 17:27:16 | | geef is wat meer uitleg aub. |
| Sint | 21-Nov-2011 17:09:50 | | Je kan ook sponsoring vragen aan de Sint. De youngstars doen dit al jaren...Sorry, flauw grapje! |
| bbc de westhoek | 21-Nov-2011 11:41:46 | | interesse in alternatieve sponsoring voor jullie voetbalclub?
wij met nog enkele clubs hebben ook in dit project gestapt en serieus grote sponsorbedragen ontvangen.. (zoals KRC Genk, Zulte Waregem, Voetbal Meulebeke, Basket Kangoeroes, Optima Gent, Basket Zwevezele, Volley Asse-Lennik, en nog vele andere grote clubs en kleinere clubs..
interesse contacteer ons dan T 051 61 10 51 of info@bbcdewesthoek.be |
| youngstars | 21-Nov-2011 09:42:53 | | Mijlstraat 6 - 10 Youngstars wel zonder arbitter moeten spelen. |
| anoniem | 20-Nov-2011 20:23:28 | | Klup - As Galacticos 7-7 |
| .... | 20-Nov-2011 17:01:27 | | Den Enver heeft een druk bij het tankstation! |
| ... | 20-Nov-2011 16:09:33 | | Uitslagen laatste 2 weken? |
| @ andere supporter | 08-Nov-2011 07:24:34 | | Ik zou nog niet zo zeker zijn vn die titeluitspraken, seizoen is nog ni halfweg. Klup keheeft altijd nog een terugslag. Alles ligt nog open, in beide reeksen. |
| andere supporter | 07-Nov-2011 23:28:53 | | het zal spannend worden voor de titel in de 1e liga in de 2e liga daarentegen lijkt de kampioen al bekend . |
| Supporter | 06-Nov-2011 12:50:23 | | Jekke van de Kolonisten, 1 der grootste tisten!
|
| Jekke | 03-Nov-2011 17:17:28 | | merci voor het plaatsen van het wedstrijdblad |
| uitslagen | 03-Nov-2011 13:17:22 | | beker ??? |
| @ webmaster | 02-Nov-2011 21:36:01 | | Hartelijk bedankt! |
| webmaster | 02-Nov-2011 21:06:11 | | Er staat een link naar het reglement en het wedstrijdblad op de home-pagina. |
| George kloenie | 02-Nov-2011 16:54:21 | | Het reglement stelt niet veel voor. Soms houdt men er rekening mee en soms niet. Case closed !
Je kan er beter de Van Dale op zetten... |
| @ webmaster (bis) | 02-Nov-2011 15:10:18 | | kan het reglement ook terug online? |
| @ webmaster | 02-Nov-2011 13:14:57 | | Is het ook mogelijk om het wedstrijdblad ergens op de site te plaatsen, want wij zitten zonder wedstrijdbladen. |
| webmaster | 01-Nov-2011 21:43:01 | | Ok, bedankt voor de melding ... er stond ergens een spatie teveel waardoor de match niet werd afgebeeld. |
| @ webmaster | 01-Nov-2011 11:18:41 | | Er ontbreekt een wedstrijd in de kalender van reeks 2! De match die ontbreekt is de wedstrijd PJB Waver - AS Galacticos, die op vrijdag 10 februari van 22-23u gespeeld zou worden. |
| uitslag | 31-Oct-2011 13:22:15 | | kolos 5-1 vat 64 |
| uitslag | 31-Oct-2011 12:09:37 | | Les Girondins - Vedetjes 7-1 |
| @ beker | 30-Oct-2011 22:50:19 | | andere uitslagen? |
| @ beker | 30-Oct-2011 13:36:24 | | 8-5 |
| @beker | 30-Oct-2011 13:34:22 | | Klopt inderdaad 8-6 was het denk ik |
| beker | 29-Oct-2011 23:05:42 | | hu ben je wel zeker? |
| @ beker | 29-Oct-2011 22:34:02 | | surprise in den beker! De Galacticos kegelen Family Boys eruit na spektakelmatch! |
| uitslagen | 29-Oct-2011 15:23:13 | | beker? |
| Jekke | 28-Oct-2011 14:43:43 | | Is het mogelijk om het wedstrijdblad terug online te zetten? |
| @hieronder | 28-Oct-2011 09:35:17 | | Dat heeft geen zin, want dat doet gij zelf ook niet. Het is ook een oproep aan iedereen. We komen allemaal om onze hobby te doen, en moeten na het weekend allemaal gaan werken. Niemand heeft er baat bij dat hij al hinkend over de werkvloer schuifelt, als het al mogelijk is om te gaan werken. Een sportongeval kan gebeuren, maar een deel hebben we zelf in de hand. Ik denk trouwens niet dat ik iets kwetsend gezegd heb, dus... |
| @ allen | 27-Oct-2011 21:25:55 | | Makkelijk om zoiets weer anoniem te posten. Als je mensen gaat beschuldigen heb dan het lef om je naam/ploeg erbij te zetten. Ben benieuwd.. |
| Forfait | 27-Oct-2011 20:34:13 | | waarom geeft Les girondins FF tegen Club 95? |
| @pff | 26-Oct-2011 16:29:26 | | Sorry maar de katelijnse liga en alle gemeenten rond Mechelen zijn gelegen in het Mechelse,vandaar dus al die mensen uit het Mechelse!snapie?nee?aan alle andere mensen uit het Mechelse die iets hebben tegen "mensen uit het mechelse",...VERHUIS! |
| wetekikveel | 25-Oct-2011 23:39:10 | | Forfaits, mannekes, ik kannekik ni volge zenneuh... Wilt is iemand mij da ier uitlegge aub |
| Q | 25-Oct-2011 16:53:46 | | Zo snel! |
| Q | 25-Oct-2011 16:51:47 | | is good for you!
(dat lijkt me toch een verdienstelijke poging) |
| Q | 25-Oct-2011 16:50:20 | | Dieper dan het vorige bericht kunnen we niet zakken!of toch nog iemand een poging? |
| Pff | 25-Oct-2011 15:20:09 | | da wordt hier hoe langer hoe meer een stelletje randdebielen... Het niveau daalt recht evenredig met de toename van tatoeages, piercings, en mensen uit het Mechelse |
| @ allen | 25-Oct-2011 14:48:25 | | Ja,want niemand reageert. |
| @allen | 25-Oct-2011 14:47:26 | | Monoloog?Beantwoord jij altijd je eigen vragen? |
| @ Allen | 25-Oct-2011 11:44:57 | | Je hebt groot gelijk daarin maar is dat niet de taak van de scheidsrechters om deze personen in toom te houden? |
| @ Allen | 25-Oct-2011 11:08:35 | | Een oproep om terug wat meer zaalvoetbal te spelen ipv gewoon op mensen te stampen! Vooral de nieuwelingen in de liga kennen er wat van! (en dan bedoel ik zowel nieuwe ploegen, als nieuwe spelers bij ploegen die al langer in de liga spelen). |
| @zim | 24-Oct-2011 22:21:49 | | forfaits kosten toch geld ? zijn er dan zo'n rijke ploegen ?? |
| @ Zim | 24-Oct-2011 17:08:18 | | Verklaar je nader jongeman... |
| @ Zim | 24-Oct-2011 15:13:36 | | Dat vind ik ook. Geen wraak is beter dan sportieve wraak, dat doe je niet door forfait aan te tekenen.
|
| Zim | 24-Oct-2011 12:00:41 | | Ik denk dat er een probleem is als er sommige ploegen forfait gaan geven tegen een bepaalde ploeg die bekend staat als onsportief en agressief... |
| Maarten | 24-Oct-2011 11:18:36 | | Tof matchke,leuke competitie,sportieve tegenstander.alleen de ref viel wat tegen. |
| Mark lefevre | 22-Oct-2011 12:01:40 | | Ik zoek een ploeg.kan zelf niet zo goed voetballen maar veel inzet.ploeg in tweede liefst. |
| @respekt | 22-Oct-2011 11:15:30 | | ...forfaits die in het geniep geregeld worden...respect??volgens de reglementen zou dit niet mogelijk mogen zijn! |
| not done | 21-Oct-2011 13:29:06 | | Scheidsrechters zijn te duur dus in het vervolgt moet ge ondereen spelen ! |
| not done scheidsrechters! | 21-Oct-2011 10:49:47 | | Vorig weekend is er zondag moeten spelen zonder scheidsrechters. Not done! Verwittig de ploegen dan, misschien vinden zij een reserve die wil fluiten, maar zonder scheidsrechter krijg je nooit een correcte match, erger, voor hetzelfde geld veel ruzie en zever. Iedereen zijn verantwoordelijkheden, en bij problemen...noodplan activeren!
|
| vedette | 21-Oct-2011 07:25:23 | | wat vinden jullie van de vernieuwde website?
graag jullie mening !! |
| respekt | 18-Oct-2011 17:15:01 | | regels moeten er zijn maar als ze van toepassing zijn dan is het altijd een ander dat het gedaan heeft. kijk in eigen boezem en schuif de verantwoordelijkheid niet op anderen... en blijf respektvol omgaan met elkaar... laat het gewoon een les zijn en we spelen toch in eerste klasse dan moet het op het veld en naast het veld top zijn en adminstratief in orde. en verder gene zever ma spelen |
| @@ploeg gezocht | 16-Oct-2011 21:08:47 | | ok gebeurd |
| Leorges Geekens | 16-Oct-2011 19:50:08 | | Proficiat met de nieuwe site , prachtige voetbalveldgroene kleurzetting. Als het gastenboek ook het zelfde niveau zou halen , dan zou dat prachtig zijn. Succes in de competitie allemaal ! |
| @ ploeg gezocht | 16-Oct-2011 18:52:13 | | Wij kunnen nog wel een paar extra spelers gebruiken... want er zijn enkele spelers die waarschijnlijk de tijd niet meer gaan hebben om nog veel te komen, dus daardoor hebben wij eigenlijk nog maar 13 actieve spelers ofzo op onze lijst... Stuur maar een mailke naar: asgalacticos@hotmail.com. Sportieve groeten! |
| ploeg gezocht | 15-Oct-2011 19:21:59 | | zijn der nog ploegen die een speler zoeken? laat iets weten via dit gastenboek dan neem ik contact met u op ik speel bij racing veldvoetbal |
| den John | 14-Oct-2011 11:17:51 | | Wat ze bij Boca nu stillekesaan wel mogen weten is dat er in de liga ploegen zijn die er bloedserieus voor gaan,die het hoogtepunt in hun voetballoopbaan beleven.Het gaat hun niet om het plezier tijdens de match,maar om de 3 punten na de match.Speel anders elke week een vriendenmatch ipv competitie als ge da ni begrijpt!Zorgt gewoon da ge met alles in orde zijt en dan geeft ge zo'n mannen de kans ni om hiermee weg te komen. |
| we laten het gaan! | 13-Oct-2011 11:44:57 | | ...maar van de reglementen van de Nederlandse spelling hebben we dan toch net iets meer verstand dan u....Veel sterkte aan Racing Profi en respect voor hun moedige beslissing. |
| voetbal | 09-Oct-2011 18:38:37 | | boca s. het is zeer laag van jullie om zo uit te pakken tegen Racing prof.
hoeveel jaar spelen jullie al in deze liga? en nog ken de het reglement niet. als ploeg maak jij de fout door niets tegen de arbitter te zeggen dat er nog iemand bij is gekomen, ge moet zelf weten dat die op het wedstrijd blad moet staan, die persoon die later is gekomen had de ploeg verantwoordelijke maar moeten verwittigen dat hij zou langs komen dan had je hem zowiso op het bald kunnnen zetten. jullie maken als ploeg de beslissing om die persoon toch te laten spelen moet je als ploeg ook de gevolgen acsepteren zonder gezever.
racing profi het is jullie recht om het op te merken en mee te delen en het is het bestuur die dan uiteindelijk de beslissing neemt wat de gevolgen zullen zijn. |
| @de van de walle's | 06-Oct-2011 17:11:41 | | Laat het gaan! |
| Dat gastenboek | 06-Oct-2011 12:35:51 | | is hier al bijna zo goed als in Waver! Nu het niveau op het veld nog... |
| Case closed | 05-Oct-2011 17:26:27 | | Wij zijn na de match niet op de hoogte gebracht door de scheidsrechter en nu staat toch wel in het reglement dat dat verplicht is.je kan die regel maar beter schrappen!wij spelen zaalvoetbal voor ons plezier en als de volgende keer iemand van ons later toekomt en niet op het wedstrijdblad staat ,dan zullen we die zeker niet naar huis sturen...wij weten ook dat we niet elke week tegen zo'n achterbakse bekrompen eikels spelen |
| Boca Seniors | 03-Oct-2011 23:01:43 | | Boca seniors dankt jullie voor zoveel sportiviteit. Nu kunnen wij terug slapen. |
| advocaat | 03-Oct-2011 21:26:37 | | Scheidsrechtersblad is door beide ploegafgevaardigde ondertekend... Zeven spelers op het veld en zes op het blad.... en dan nog is het jullie fout niet...?? |
| RACING profi | 03-Oct-2011 21:18:08 | | Aangezien alle officiële mededelingen nu via het gastenboek gebeuren,willen wij het bestuur op de hoogte brengen dat wij afzien van onze klacht tegen boca seniors en dat onze forfait-overwinning mag omgezet worden in een 0-3 nederlaag.gelieve dit zo rap mogelijk in orde te brengen want wij hebben last van ons geweten en slapen niet meer s'nachts.niemand weet dit,maar eigenlijk zijn wij wel toffe gasten. |
| Mijn advocaat zegt | 03-Oct-2011 20:59:42 | | En wat dan met die regel dat NA de wedstrijd, bij eventuele opmerkingen van de scheidsrechter,het wedstrijdblad,ter kennisname en ter ondertekening MOET voorgelegd worden aan beide afgevaardigden?-wat ons toch wel logisch lijkt-of moeten we sommige reglementen serieus nemen en andere niet?kan je ons dan laten weten welke regels eigenlijk niet tellen?of verandert dat elke week,naargelang het U uitkomt?groetjes MARNIX.
|
| bestuur zegt | 03-Oct-2011 19:57:43 | | Even conversatie gevolg...
Scheidsrechter controleert het blad VOOR de wedstrijd. Als er in de loop van het spel een speler opdaagt die NIET op het blad staat is die ook niet speelgerechtigd ! Scheidsrechter gaat niet in de fout maar de ploegafgevaardigde die moet zorgen dat alle spelers op het blad staan !
Case closed.
Groetjes,
Stef |
| @boca seniors | 03-Oct-2011 12:00:38 | | Kijk in het wedstrijdreglement ook eens bij SANCTIES,Regel11-indien na de wedstrijd een klacht wordt ingediend voor een niet aangesloten speler en INDIEN DE FEITEN BEWEZEN WORDEN zal die ploeg de wedstrijd met 5-0 verliezen...als jullie na de wedstrijd hier niet van op de hoogte worden gebracht is de scheidsrechter in fout |
| @boca seniors | 03-Oct-2011 10:31:25 | | In het reglement staat (bij wedstrijdbladen)dat,na de wedstrijd, bij eventuele opmerkingen van de scheidsrechter het wedstrijdblad,ter kennisname en ter ondertekening voorgelegd wordt aan de afgevaardigden van beide ploegen!!!ik heb begrepen dat dat bij jullie niet gebeurd is-mischien kan je die forfait nog ongedaan maken of de wedstrijd herspelen? |
| @Walle | 03-Oct-2011 10:04:23 | | Het laatste!! |
| M vd Walle | 03-Oct-2011 00:05:52 | | Nee,het enige da ge moet doen is na de wedstrijd gaan klagen bij de scheids en vragen of hij de tegenstander geen forfait wil geven.heel volwassen gedrag!of hier commentaar geven op gastenboek zonder je naam erbij te zetten,ook heel volwassen.wij komen gewoon wa shotten voor ons plezier en dan krijgen we zo'n bende kleine kinderen voor onze neus...de terugmatch zal een sportief feest worden!!hoe zijn die mannen van RACING Profi eigenlijk in eerste gesukkeld?waren al die andere ploegen in tweede nog slechter?of vullen de andere ploegen in tweede hun wedstrijdblad niet in?of zijn ze in tweede blij dat ze van die zieligaards verlost zijn? |
| man man | 02-Oct-2011 21:22:17 | | Gezaag omdat ge gvd het enigste wat ge moet doen op een avond, een blad degelijk invullen, niet gedaan hebt ! Klein kadeekes ! Blijkbaar zijn die mannen nog erger dan een cafeploeg want die kennen de regels ! |
| rvdw administration manager Boca Se | 02-Oct-2011 19:26:16 | | Beste Boca Seniors...Laat ons vooral zelfkritisch zijn. Indien wij willen meedraaien op dit niveau en in een competitie met zulke belangen moeten wij dringend professioneler worden.Laat ons een voorbeeld nemen aan Racing Profi( ik snap ineens hun naam)...zij hebben een hele match gezocht achter de bal( en niet gevonden ) en toch halen zij de 3 punten binnen dankzij een administratieve dribbel. van efficientie gesproken.
Ik stel het volgende voor: Wij krijgen een gratis cursus "wedstrijdblad invullen" in ruil voor de gratis voetballes die jullie van ons kregen.Aan Racing Profi...Succes nog in jullie admistratieve competitie en proficiat aan degene die bij jullie het wedstrijdblad invult,nakijkt en stiekem een mailtje stuurt naar het bestuur...die gast pakt punten voor jullie. Jullie enige weliswaar... |
| @RACING profi | 02-Oct-2011 14:18:35 | | Kan je niet gewoon die ploeg daar op een sportieve manier attent op maken(de ref of de tegenstander)-dat ze nog een identiteitskaart moeten afgeven!als wij kansloos verliezen gaan we achteraf niet kijken op het wedstrijdblad of we nog n forfait uit de brand kunnen slepen...is nogal zielig.Met zo'n ploegen willen wij niets te maken hebben! |
| @Walle | 02-Oct-2011 10:22:20 | | Waarom dient een wedstrijdblad ? Om namen in te vullen dacht ik... |
| M vd walle | 01-Oct-2011 13:21:08 | | Als een speler die op de licentielijst staat maar niet op het wedstrijdblad-omdat hij wat later toekomt-.dan kan je daar als verliezende tegenpartij een forfait voor aanvragen.als het gaat om een niet-aangesloten speler ,dan is dat volledig terecht!als het gaat om speler die op de licentielijst staat en daardoor speelgerechtigd is,is het aan de scheids om ons de kans te geven om dat even recht te zetten.als 1 team in overleg met de scheidsrechter een forfait kan bekomen zonder het andere team hiervan op de hoogte te brengen,dan loopt er iets verkeerd en stellen sportiviteit en FairPlay niet veel meer voor!!! |
| Steven De Clerck | 2004-12-12 11:14:50 | | Welkom op het gastenboek van de Katelijnse Liga. Voel u vrij een boodschap toe te voegen. Groetjes. |